Poruchy erekcie a prospešné potraviny

Hľadáte účinné tablety na posilnenie erekcie? Kliknite sem a zistite viac o zložení, účinkoch a užívaní tabliet VIMAX – overených prírodných tabletách s kanadskou receptúrou.

V súčasnosti stále viac ľudí trpí hormonálnymi výkyvmi a kardiovaskulárnymi ochoreniami. Tak, ako sa počet trpiacich zvyšuje, prudko narastá aj počet mužov s problematickou erekciou.

Časť z nich si nechá lekárom predpísať niektorý zo silných liekov (Viagra, Cialis, Kamagra a ďalšie). Iní naopak uprednostnia doplnky stravy, ktoré získajú bez predpisu, no účinok je o niečo slabší a je potrebné dlhodobejšie užívanie (zvyčajne 3 mesiace).

Pravdou však je, že ani lieky na predpis ani doplnky nevyriešia prvotný zdravotný problém. Účinkujú iba ako podpora erekcie a výdrže. Vytvárajú „chemickú erekciu“, ktorú by bez nich penis inak nedosiahol.

Ak je preto erekcia oslabená kvôli ochoreniu, je vždy nutné zamerať sa na jeho liečbu a neprekrývať ho „záplatami“.

ZAMYSLITE SA: Čo by ste spravili, keby ste pred sexom zabudli užiť modrú tabletku alebo ste ju nemali práve pri sebe? Nebolo by vhodnejšie stravovať sa, cvičiť a mať takú životosprávu, že by ste pomoc tabletiek vôbec nepotrebovali?

V článku uvedieme 9 vedecky overených potravín s povzbudivým účinkom na erekciu, výdrž pri sexe a kondíciu penisu.

POZNÁTE AJ ďalšie bežné aj exotické rastliny pre podporu erekcie a zväčšenie penisu?

 

9 bežných potravín povzbudzujúcich erekciu

1. Cesnak

Výskumy na zvieratách naznačujú, že cesnak výrazne napomáha zvyšovať hladinu testosterónu. Je to mužský hormón, ktorý priamo zodpovedá za sexuálne libido, zrelosť a funkciu pohlavných orgánov a tvorbu ejakulátu.

Častá konzumácia cesnaku navyše telo chráni pred zápalmi, znižuje krvný tlak a pôsobí antibakteriálne.

TIP: Trpíte predčasnou ejakuláciou? Spoznajte tipy, ako predĺžiť výdrž

Cesnak v tele zároveň aktivuje produkciu oxidu dusného, ktorý rozširuje cievy a zlepšuje tak krvný obeh. Opäť krok k lepšej cirkulácii krvi do penisu, čo je nevyhnutný predpoklad pre pevnú erekciu.

Spravte si z cesnaku každodennú súčasť jedál. Hodí sa takmer všade. V rámci prevencie chorôb pokojne rozžujte strúčik cesnaku pred večernou ústnou hygienou.

erekcia

 

2. Citrusové ovocie

Citrusové ovocie je, rovnako ako cesnak, nabité vitamínom C. Aj Céčko vplýva na znižovanie krvného tlaku a produkciu oxidu dusného pre lepšiu erekciu. Rovnaký účinok sa pripisuje aj bioflavonoidom, ktorý sa v citrusoch nachádza.

Fínska štúdia skúmala 800 mužov vo veku 65 – 84 rokov. Muži s najvyšším príjmom flavonoidov (okrem iného aj z citrusov) mali až o 68 % menšiu pravdepodobnosť úmrtia na srdcovocievne choroby, ktoré okrem iného rýchlo oslabujú erekciu.

Výsledky preukázali, že 14 % mužom sa po konzumácii ovocia (najmä citrusov) zlepšila erektílna dysfunkcia na aspoň uspokojivý stav. Mužom, ktorí zaradili aj cvičenia na posilnenie svalov panvového dna, sa erekcia zlepšila až u 21 %  z nich.

podpora erekcie

 

3. Červená repa

Repa patrí na vrchol potravín s obsahom dusičnanov – zlúčenín, ktoré sa v črevách premieňajú na oxid dusnatý.

Je to jednoduché. Čím viac repy a ďalšej koreňovej zeleniny budete konzumovať, tým väčšmi roztiahnete a spriechodníte cievy. Konzumujte repu pravidelne a utužte tak svoju erekciu dlhodobo.

Benefity využijú aj športovci, pre ktorých je správna cirkulácia krvi do svaloviny prvoradá. Repa je navyše lacná, veľmi chutná ma univerzálna na použitie.

poruchy erekcie

 

4. Ustrice a iné lastúry

Povráva sa, že známy zvodník Casanova jedol každé ráno 50 ustríc. Posilňoval tak svoje libido – sexuálny apetít – pre svoje každodenné sexuálne výstrelky so ženami.

TIP: Ako najlepšie uspokojíte ženu?

V tomto smere neexistujú vedecké podklady, ktoré by potvrdili afrodiziakálne účinky morských plodov. Počítať však môžete s vysokým obsahom minerálov (zinok, horčík, selén, meď a ďalšie), ktoré v tele potrebujeme na produkciu ejakulátu, testosterónu a správneho fungovania semenníkov.

Testosterón je pre erekciu nevyhnutný a nemusíte byť ani Casanova na to, aby ste si občasne dopriali pár lahôdok z mora.

zlepšenie erekcie

 

5. Čučoriedky

Tieto malé bobuľky sú významným zdrojom antioxidantov, flavonoidov a fenolov. Všetko látky prospešné pre zdravie ciev a ich priechodnosť.

Čučoriedky sú sezónne ovocie a „umelé“ zimné napodobeniny nemajú dostatočný obsah živín, takže v zimných mesiacoch je vhodné zaradiť doplnok s extraktom z čučoriedok.

Odmenou za pravidelnú konzumáciu je pružnosť tepien. Vyskúšajte kombinovať napríklad s repou v osviežujúcom smoothie, čím ešte viac prospejete zdraviu.

porucha erekcie

6. Listová zelenina

Ďalší zdroj prospešných dusičnanov, pôsobiaci na kondíciu a priechodnosť ciev. Vďaka málo kalóriám môžete zjesť listovej zeleniny prakticky neobmedzené množstvo, navyše sa hodí ku každému jedlu ako príloha. Dbajte na čerstvosť a sezónnosť. Výber je veľký:

  • špenát
  • rukola
  • rôzne druhy ľadového šalátu
  • kel
  • kapusta
  • mangold
  • čakanka
  • púpavové listy
  • polníček
  • mnohé ďalšie

TIP: Vynikajúce účinky listovej zeleniny suplujú aj ďalšie overené rastliny. Nájdete ich TU.

zlepšenie erekcie

7. Tmavá čokoláda a kvalitné kakao

Iste ste počuli o vplyve kvalitnej tmavej čokolády (nad 70 % čokolády) na zdravie srdca a ciev. Vylúčte však bežné mliečne a presladené čokolády plné tuku.

Dobrá čokoláda obsahuje prospešné antioxidanty a flavonoidy, znižuje krvný tlak  a podporuje tvorbu a regeneráciu buniek.

Kúpte si kvalitnú čokoládu a každý deň z nej odlomte jednu väčšiu tabuľku.

ČÍTAJTE AJ: Obezita a sex – aké sú možnosti sexu s veľkým bruchom?

lepsia erekcia

 

 

8. Chilli papričky

Papričky štípu vďaka kapsaicínu, ktorý okrem pálivej chuti v ústach prehrieva celé telo. Prehrieva ho spôsobom zvýšenia prekrvenia, čím sa zvyšuje aj teplota. Preto sa človek potí, ak zje niečo pálivé.

Účinky kapsaicínu sú známe už dávno, preto je jasné, že ho často obsahujú účinné doplnky pre podporu erekcie.

Výhodou je opäť univerzálnosť použitia čerstvých alebo sušených papričiek v akomkoľvek „chlapskom“ jedle.

jak zlepšit erekci

9. Granátové jablko

Svieže a chutné exotické ovocie uzatvára náš rebríček potravín pre podporu erekcie. Kvôli cene a dostupnosti síce nemáme možnosť konzumovať granátové jablko denne, avšak raz za týždeň by sa v jedálničku objaviť malo.

Čo preukázala štúdia denného pitia čistého džúsu z granátového jablka?

  • O 30 % menej cievnych usadenín – granátové jablko čistí cievy, čím prispieva k ich priechodnosti
  • Rozpustenie nevhodného LDL cholesterolu v cievach
  • Zvýšenie hladiny oxidu dusnatého
  • Zvýšenie produkcie buniek cievnych stien
  • Až o 24 % vyššia produkcia testosterónu pri dlhodobom pití šťavy

TIP: Nie len plodiny, ale aj byliny dokážu úspešne posilňovať erekciu. Dočítate sa o nich TU.

problémy s erekciou

 

Záver

Nie je jednoduché začleniť do jedálnička úplne všetky prospešné potraviny, avšak je ľahké striedať ich a každý deň skonzumovať aspoň niektorú z nich.

Istotne odporúčame aj tablety Vimax, ktoré obsahujú extrakty z vhodných bylín a plodín. Vyskúšajte aspoň mesačnú kúru. Čo po mesiaci dosiahnete?

  • Hmatateľne pevnejšia erekcia

  • Viditeľne dlhšia výdrž pri sexe

  • Citeľne silnejší záujem o sex

 

 

Poruchy erekcie a prospešné potraviny
5 (100%) 1 vote