Všetky cviky na zväčšenie penisu pokope

Cviky na zväčšenie penisu sa skladajú zo série masáží, preťahovania a ďalších techník. Tieto cviky vymysleli ľudia, ktorí pevne verili v efekt zväčšenia penisu pomocou série rôznych cvičení.

Dôležitá je vždy pravidelnosť a dôsledné dodržiavanie techník. Muž by nemal čakať obrovské nárasty, ktoré sľubujú niektoré reklamy. V každom prípade výsledky sú v dlhodobom horizonte poznateľné. Cvičenie má väčší zmysel ako gély a tablety sľubujúce zázračné nárasty.

cviky na zväčšenie penisu

 

Cieľom cvičenia je posilniť prekrvenie penisu

Cvičenie a preťahovanie v rozumnej miere zlepšuje prekrvenie a celkovú kondíciu penisu. Po dlhšej dobe je možné sledovať lepšiu a kvalitnejšiu erekciu. Rovnako sa tak dostaví aj lepší zážitok zo sexu a výdrž. Zázračné zväčšenie od cvikov nečakajte, ale kvalitnejšiu erekciu, a tým mierny nárast veľkosti – objemu – je možné s pokojným svedomím zaručiť.

Efektivitu týchto cvikov podporujú aj niektoré výskumy. Tie dokazujú, že zväčšenie penisu pomocou cvičenia je reálne. Dôležitá je dôslednosť a pravidelnosť cvičenia.

Cviky sa väčšinu vykonávajú rukami s použitím lubrikačného prípravku. Techniky by sa mali vykonávať aspoň 3-krát týždenne a pravidelne. Cieľom je zvýšiť množstvo krvi prúdiacej do penisu. Len tak je možné zaručiť zlepšenie kondície tkaniva penisu.

Pokiaľ má muž záujem o zväčšenie dĺžky a obvodu penisu, mal by cvičiť kombináciu rôznych cvičení.

Kombinácia popísaná v našom článku je zložená z nasledujúcich techník:

  • Jelqing – technika spočíva v „dojení“ penisu
  • Preťahovacie cvičenie – cviky na predĺženie penisu
  • Kegelove cviky – technika používaná na zvýšenie prietoku krvi do penisu

 

ODPORÚČAM: Aby boli cviky účinné, penis musí byť riadne prekrvený. Tomu pomôže kanadský Vimax s dlhodobým účinkom. Užívajte 1 tobolku denne + 10 MINÚT NIEKTORÉHO CVIČENIA. Výsledky tak značne30 urýchlite. 

vimax

 

 

Jelqing – dojenie penisu

Jelqing slúži na zväčšenie penisu prirodzenou cestou bez pomoci gélov a práškov. Podstata cvičenia spočíva v „dojení“ penisu, ktorý nie je úplne stoporený.

Počas cvičenia dochádza masážou k zvýšeniu prietoku napoly stoporeným penisom. Krv je privedená do všetkých častí penisu. Tu prúdi a prirodzene zväčšuje tkanivo vnútri. Tým dochádza k zväčšovaniu penisu.

Pri pravidelnom cvičení skutočne dôjde k nárastu veľkosti. Na správny začiatok cviku je potrebné umiestniť osušku namočenú v horúcej vode na penis. Tú následne držať po dobu 2 až 3 minút. Tento proces je potrebné opakovať celkom 3-krát, aby sa penis dostatočne prehrial. Vďaka pôsobeniu horúcej vody dôjde k polovičnej erekcii a príprave tkaniva na cvičenie.

Pre ďalší priebeh cviku je možné naniesť trochu lubrikantu na špičku prstov. Pomocou palca a ukazováka je potrebné následne utvoriť krúžok. Týmto kruhom následne obopnúť penis a ako ho „vyšťaviť“ smerom od koreňa smerom k žaluďu. Tento pohyb by sa mal opakovať 100-krát.

Po niekoľkých dňoch je možné vidieť, ako sa penis zväčšuje. V žiadnom cvičebnom programe na zväčšenie penisu nesmie jelqing chýbať. Ide o absolútny základ.

Veľkosť penisu je trvalá a penis teda zostane väčší aj po skončení cvičenia.

Je dôležité cvičiť správne a s dostatkom lubrikantu. Najlepšími sa zdajú byť dva spôsoby. Vlhký a suchý jelqing.

 

VIDEO: Ukážka jednej z techník na pretiahnutie penisu + jelqing

 

Vlhký jelqing

Vlhký sa mu hovorí preto, že je potrebné naniesť lubrikant pred začiatkom každého cvičenia. Pokiaľ penis stratí počas cvičenia sklz, je potrebné zastaviť a doplniť lubrikant.

Cvičenie začína spojením palca a ukazováka ľavej ruky do tvaru písmena „O“. Týmto úchopom muž obopne koreň penisu. Následne sa ľavá ruka pohybuje od koreňa k žaluďu. Pravá drží koreň. Potom, čo ľavá ruka dôjde úchopom až k žaluďu, presunie sa späť ku koreňu, aby krv z penisu neodtiekla späť. Pravá ruka opakuje rovnaký proces ako ľavá ruka.

Je dôležité cvičiť pri 50 % až 70 % erekcii. Pokiaľ muž dosiahne 100 % erekciu, musí prestať a počkať na návrat do pôvodných 50 % až 70 %. Muž by mal počas cvičenia ejakulovať, aby bolo možné cvičiť dlhšie.

 

Suchý jelqing

Je veľmi podobný vlhkému variantu. Len prebieha bez lubrikantu. Výhodou je, že muž ušetrí na lubrikante. Dôležité je rozohriatie a pretiahnutie penisu pred samotným cvičením.

 

Zloženie cvičenia:

Všetky druhy jelqingu sa skladajú z nasledujúceho rozvrhu. Ten je dobré dodržať pre maximálny efekt celého cvičenia.

  • rozohriatie – 8 minút
  • jelqing – 10 minút
  • záverečná relaxácia – 5 minút

 

VIDEO: Pokročilá metóda jelqingu.

 

Vytvorenie rutiny

Počas prvého týždňa dochádza k budovaniu návyku. Je potrebné cvičiť jelqing, Kegelove cviky a preťahovanie na predĺženie penisu. Všetky tieto 3 cvičenia vyžadujú pravidelnosť a dôslednosť prevedenia.

Niektorí guru odporúčajú cvičiť 4 dni v týždni s tým, že sa vždy jeden deň cvičí a nasledujúci odpočíva. Nie je teda potrebné cvičiť každý deň. Pri dodržaní pravidelnosti je možné spozorovať prvé výsledky počas 6 týždňov.

V prípade, že muž chce postupovať rýchlejšie, môže zaradiť techniku dvojfázového jelqingu. Ide o pokročilejšie cvičenie. Väčšine bude bohato stačiť základná cvičebná rutina popísaná v tomto článku.

jelqing

Z cvičenia si urobte malú pravidelnú rutinu 

 

Lubrikácia

Dostatočná lubrikácia je pre väčšinu cvikov najviac dôležitou časťou. Pred každým cvičením je veľmi dôležité naniesť veľké množstvo lubrikantu (okrem suchého jelqingu). Rolu hrá aj výber toho správneho produktu. Mal by mať tú správnu vôňu a konzistenciu.

Voľte takú značku, ktorá vám je príjemná a vyhovuje. Gél len nesmie rýchlo vyschnúť.

Odporúčam lubrikanty na báze vody alebo vazelínu, silikónové gély a detské oleje. Tie sú veľmi jemné a nedráždia kožu.

 

Pubické ochlpenie

Pred začiatkom cvičenia je dôležité oholiť pubické ochlpenie. Chlpy naviac môžu spôsobiť podráždenie. Po oholení nayše vyzerá penis väčší. To je vždy dobré pre nárast sebavedomia. Vyzerať lepšie v zrkadle a pred priateľkou sa hodí vždy. Naviac partnerka potom svojho muža oveľa radšej odmení orálnym sexom.

 

Obezita a veľkosť penisu

Pokiaľ muž trpí nadváhou, potom chudnutie môže urobiť jeho penis väčším. Stratou tuku v tejto oblasti bude penis viditeľnejší a pôsobiť väčším dojmom. Tuk v spodnej časti bruchá má veľmi často tendenciu schovávať pánsku pýchu. Schudnutím je tak možné vytvoriť dojem, že je penis väčší. To je dobrá psychická vzpruha pred započatím samotných cvikov na zväčšenie penisu.

 

Rozohriatie sa nesmie podceniť

Pred započatím jelqingu je rozohriatie veľmi dôležitou súčasťou procesu. Správne rozohriatie zabráni zraneniam a poškodeniu tkaniva a pokožky penisu. Rozohriatie penisu sa vykonáva uterákom namočeným v horúcej vode.

Táto fáza by mala trvať asi 8 minút. Najprv je potrebné namočiť uterák do horúcej vody. Potom túto vodu vyžmýkať a zabaliť penis do uteráka na 2 minúty. Potom ho odstrániť z penisu a celý proces ešte 2-krát zopakovať.

Dôležitá je pravidelnosť a dôkladnosť. Platí to nie len pre cviky, ale ja pre fázu rozohriatia.

Pamätajte:

  • Pokiaľ muž cvičí poctivo, výsledky prídu.
  • Pred každým cvičením musí byť penis rozohriaty a v neúplnej erekcii. Len tak je možné predísť zraneniam.

 

Kegelove cviky

Kegelove cviky sú efektívnym cvičením na zväčšenie dĺžky penisu. Sú tiež skvelým nástrojom pre kontrolu predčasnej ejakulácie. Pri tomto cvičení sa nezlepší len dĺžka, ale aj jeho šírka.

TIP: Kliknite a naučte sa cvičiť Kegelove cviky podľa podrobného návodu.

V zásade je dôležité najprv nájsť svoj PC sval. To je pre začiatočníkov obtiažne. Nachádza sa totiž v oblasti medzi análom a semenníkmi – hrádza.

Aby ste ho našli, odporúča sa ísť vymočiť. Pokiaľ sa muž pokúsi močenie v priebehu zastaviť, musí zapojiť práve daný PC sval. Iným spôsobom je ho možné nájsť pri erekcii. Sval, ktorý hýbe penisom bez pomoci rukou, je práve PC sval.

 

VIDEO: Návod na Kegelove cviky.

 

Zatínanie a uvoľňovanie

Jednoduché a pritom efektívne cvičenie. Cieľom je navýšenie prietoku krvi do penisu počas erekcie. Čím viac krvi vstúpi do penisu, tým tvrdšia je erekcia. Toto cvičenie nezaberie veľa času a je možné cvičiť ho kdekoľvek.

Stačí totiž len opakovane zatínať a uvoľňovať PC sval. Nie je žiadny limit na počet kontrakcií. Každý si môže zvoliť svoj vlastný počet. Na začiatok treba len skúsiť 15 kontrakcií za sebou. Potom dať 5 sekúnd pauzu a pokračovať ďalších 15 kontrakcií. Tento postup zopakujte dokopy 5-krát.

 

Dýchanie a zatínanie

Toto je podobný druh cvičenia ako predošlý. Len s pridaním dýchania. Muž by mal začať kontrakciou PC svalu. Pomaly až do bodu, kedy nie je možné zatnúť viac. Ďalej zadržať dych na 20 sekúnd a držať sval stále zatiahnutý. Finálny čas na dosiahnutie je 40 až 60 sekúnd v závislosti od kapacity pľúc.

 

Výstup nahor

Cvičenie na zvýšenie intenzity. Cieľom je zvyšovať dobu zatnutia z malých dávok na väčšie. Na začiatku je potrebné zadržať sval na 5 sekúnd. Ďalšie zatiahnutie trvá 10 sekúnd a doba sa postupne navyšuje. Doba by mala rásť až do tej fázy, kedy je to ešte príjemné. Sval by sa nemal prepínať, ale flákanie tiež k ničomu nevedie.

 

Vlny

Toto cvičenie je trochu odlišné od ostatných. Začína sa veľmi miernym zaťažením. Namiesto úplného uvoľnenia sa sila zatiahnutia postupne zvyšuje. Každá séria by mala trvať asi 3 minúty. Vo finále, keď už nejde zatnutie viac zosilniť, by mal muž vydržať zatiahnutý po dobu 30 sekúnd.

 

Prečo cvičiť Kegelove cviky?

Kegelove cviky sú úžasným nástrojom pre lepšiu kondíciu penisu. Skvelý na nich je fakt, že je možné cvičiť ich kdekoľvek počas dňa a nevyžadujú lubrikáciu penisu. Naviac sú silnou prevenciou pred inkontinenciou u mužov vo vyššom veku.

PREČÍTAJTE SI TIEŽ: Podrobne o inkontinencii a prevencii samovoľného úniku moču.  

 

Cvičenie na preťahovanie penisu – techniky predĺženia

Na záver je potrebné ešte zmieniť cviky na preťahovanie penisu. Tieto cviky sú zásadné pri predlžovaní penisu. Existuje niekoľko metód pretiahnutia:

Metóda točenia

Cvik sa vykonáva tak, že sa opäť spojí palec s ukazovákom a utvorí sa písmeno O. Takto muž uchopí svojimi prstami žaluď penisu. Následne 5-krát otočí v smere hodinových ručičiek. Potom zopakuje to isté v protismere hodinových ručičiek.

Preťahovanie a trasenie

Úchop je rovnaký ako pri predošlej metóde. Následne sa vykonáva vyťahovanie penisu smerom od tela do všetkých smerov. Po skončení tohto procesu muž udrie penisom 15-krát do pravého a následne 15-krát do ľavého stehna.

Pokročilé krútenie a trasenie

Táto metóda je kombináciou metód obidvoch predošlých metód. Ide o pokročilý variant, ktorý sa odporúča skúsiť až po zvládnutí predošlých dvoch. Penis muž drží rovnakým úchopom. Potom vyťahuje penis 15-krát každým smerom. Nasleduje vytrasenie penisu 30-krát proti každému stehnu.

 

Extra tipy na preťahovanie:

  • preťahovanie je skvelý spôsob na predĺženie penisu
  • je potrebné dosiahnuť 0 až 30 % erekciu
  • medzi preťahovaniami je možné dať si v prípade potreby pauzu
  • preťahovanie by malo trvať 5 až 10 minút

ĎALEJ ČÍTAJTE: Metódy zväčšenia objemu a hrúbky penisu. Ktorá je bezpečná

Všetky cviky na zväčšenie penisu pokope
Ohodnoťte článek!